پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215726
پرسپوليس درباره قرارداد طارمي دروغ مي گويد؟
تاریخ انتشار : 1395/05/10 10:26:38
نمایش : 1149
با وجود شائبه‌ها در ليست قراردادهاي اعلام شده در سازمان ليگ برخي از آنها غير قابل هضم به نظر مي‌رسند. بگذريم که رقم برخي مديران و مسئولان و مشاوران باشگاه‌ها اعلام نشد و راز ماند!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ليست‌هاي عجيب سازمان ليگ دو روز پس از جلسه سجادي با هيات مديره استقلال و پرسپوليس منتشر شد. اين ليست‌ها ابهام هاي بسيار زيادي دارد که براي جامعه حل نشده و حل نخواهد شد. صرف نظر از اينکه تقريبا همه قراردادهاي بالاي يک ميليارد به طرز عجيبي ارزان تر از خبرهاي پيشين در مورد آنها ثبت شده برخي تناقض ها هم نشان از اتفاقات عجيب در باشگاه ها دارند.

به عنوان مثال بايد از امين حاج محمدي در استقلال نام برد که سال گذشته رزرو حنيف عمران زاده بود، آمار بدي در استقلال به جا گذاشت و برخي تصور مي کردند اولين خروجي ليست استقلال خواهد بود. با اين وجود اما در سايت رسمي سازمان ليگ  او مبلغ يک ميليارد و دويست ميليون تومان گرفته است آن هم در حالي که مهدي طارمي آقاي گل فوتبال ايران ۹۰۰ ميليون تومان گرفته است!

مبلغ قراردادهاي رحمتي و حيدري و ابراهيمي از استقلال به طور کلي بسيار عجيب است و در تيم‌هاي ديگر هم ارقام بعضا به نظر مي رسد با واقعيت هم خواني ندارند.

منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html